Kosten besparen met Mailblue

Een tip om kosten te besparen 

Laatst vertelde een klant me dat ze met haar Mailblue account bijna de grens bereikt had van het maximaal aantal contacten en dan fors meer zou moeten betalen.

Direct spreekt ze uit dat ze het vermoeden heeft dat veel van de huidige contactpersonen geen actieve contacten meer zijn en ze het zonde vindt om dan meer kosten te gaan maken.

Gelukkig zijn er binnen Mailblue handige automatiseringen om bij te houden welke contacten er wel/niet de mails lezen en kan je niet actieve contacten automatisch laten verwijder naar een bepaalde tijd.

Een van de eerste dingen die ik aanpak voor klanten is het inrichten van hun Mailblue/ ActiveCampaign account en daarbij de automatiseringen die praktisch zijn om te laten lopen. Dit zijn 3 automatiseringen die samenwerken en er onder andere voor zorgen dat je niet onnodig teveel kwijt bent aan je Mailblue account.

Mijn klant was er zelf al mee begonnen maar het doorlopen was lastig en na uren proberen heeft ze het uiy pure frustratie opgegeven.

Mailblue is een van de automatiseringen waar ik jou mee kan helpen zodat het jouw kostbare tijd en grote frustratie kan voorkomen.

Een goed ingestelde automatisering kost tijd en vraagt aandacht/kennis maar daarna heb je er onwijs veel profijt van en levert het je uiteindelijk meer tijd én meer klanten op.

Wist jij dat Mailblue deze automatiseringen heeft en heb jij ze al draaien? Ik help je hier graag bij.

Laat een reactie achter