Startfase
Startfase
Als startende ondernemer wil je je bedrijf vanaf dag één slim inrichten, zodat je tijd bespaart en ruimte houdt voor je missie en groei. Maar hoe pak je dat aan, zonder vast te lopen in de vele randzaken?
Met de juiste systemen en templates creëer je een bedrijf dat niet alleen vandaag, maar ook in de toekomst met je meebeweegt. Zo kun jij je focussen op wat echt belangrijk is – jouw missie en vrijheid – zonder je energie te verliezen en kopje onder te gaan in de groei van jouw onderneming.
Precies dat is waarom ik -in tegenstelling tot veel business coaches- echt geloof in de kracht van je onderneming vanaf het begin efficiënt en geautomatiseerd inrichten zodat het steady staat en klaar is voor de groei die je voor ogen hebt.
Nu heb jij de focus, energie en tijd om hierin te duiken.

1. Automation sessie
Voor een snelle (op)start
Ben je op zoek naar een directe en gerichte aanpak? Dan is een automation sessie iets voor jou. In deze een uur durende 1-op-1 call gaan we in op jouw belangrijkste processen, wensen en plannen zodat je de call afsluit met een duidelijk actieplan.
Dit is perfect als je snel aan de slag wilt met efficiënte stappen zonder meteen het hele programma te doorlopen en zonder je meteen te binden aan een volledig traject.
Tijdens een automation sessie kijk (en denk) ik met je mee in jouw onderneming. We duiken samen in jouw processen het aanbod, de plannen en de systemen waar je nu mee werkt. Hierbij geef ik je advies over het optimaliseren van jouw klantreis en welke systemen hier eventueel bij passen zodat je een duidelijk (actie)plan hebt om door te kunnen pakken.
Investering: €97,-

Met het membership zet je de stap naar een efficiënt en winstgevend bedrijf,
zodat je elke dag meer vrijheid en voldoening ervaart en kan doen wat je het allerleukste vindt.
Met het Automate & Optimize Membership zet je eerst jouw plannen en processen neer om daarna je onderneming met slimme, tijdbesparende automatiseringen in te kunnen richten, zodat:
- dagelijkse taken zoals agenda, e-mail en klantcontact een fractie van je tijd kosten,
- nieuwe klanten geen uren handmatig werk opleveren en jij volgens jouw planning
kunt blijven werken, - jouw klanten genieten van een fantastische en persoonlijke ervaring zonder dat jij
daar al je uren in steekt, - jij eindelijk tijd kan stoppen in de plannen waar je steeds niet aan toe komt,
- je administratie altijd overzichtelijk en centraal geregeld is.
Dit bespaart je niet alleen veel tijd en energie, maar levert je ook zeker 2 extra vrije dagen per maand op.
Hoe geweldig is dat?!




Met het Automate & Optimize Membership heb ik ondernemers geholpen die:
- Een onderneming aan het starten waren en direct hun onderneming goed in wilden richten zodat ze geen dubbel werk aan het doen zijn.
- Aan het groeien zijn maar zelf nog niet toe zijn aan uitbesteden en onder mijn begeleiding zelf aan de slag zijn gegaan met het automatiseren van processen en systemen.
- Een VA hebben gehad maar zelf (ook) aan de knoppen willen kunnen draaien en kennis van systemen en processen wilde hebben.

Of je nu kiest voor de volledige aanpak met het membership of de gerichte focus van een To the Point Sessie, beide opties helpen je om tijd te besparen en je bedrijf zo in te richten dat het vanaf het begin soepel draait.
Ben je klaar om met vertrouwen te starten?
Kies de optie die bij jouw behoeften past en ontdek hoeveel tijd en rust je wint met een goed georganiseerd bedrijf.
Vind je het lastig zelf te bepalen? Stuur mij gerust een DM of plan een oriëntatiecall met mij in zodat we samen naar de voor jou meest passende optie kunnen kijken.

